Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 10:50

Монастирищенський ліцей-інтернат "Обдарованість"

 Монастирищенської міської ради Черкаської області

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Батькам [5]
Учням [2]
Вчителям [2]
Соціально-психологічна служба [0]
ЗНО [0]
ДПА [0]
Баннер
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Батькам

Особливості стилю поведінки із дітьми, які мають емоційні труднощі:

1. Емоції виникають у процесі взаємодії з навколишнім світом. Необхідно навчити дитину адекватно реагувати на певні ситуації та явища зовнішнього середовища.

2. Не існує поганих і хороших емоцій і дорослий у взаємодії 3 дитиною повинен постійно звертатись до доступних їй рівнів організації емоційної сфери.

  1. Почуття дитини не можна оцінювати, не слід вимагати, щоб вона не переживала те, що вона переживає. Як правило, бурхливі афективні реакції — це результат тривалого стримування емоцій.
  2. Потрібно навчати дитину усвідомлювати свої почуття, емоції, виявляти їх у культурних формах, спонукати до-розмови про свої почуття.
  3. Не слід вчити дитину пригнічувати власні емоції. Завдання дорослих полягає в тому, щоб навчити правильно спрямовувати, виявляти свої почуття. Не слід у процесі занять з «важкими» дітьми намагатися цілком ізолювати дитину від негативних переживань. Це неможливо зробити в повсякденному житті, і штучне створення «тепличних умов» тільки тимчасово вирішує проблему.
Категорія: Батькам | Додав: Mon_VVolf (29.11.2017)
Переглядів: 352 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz